24 mei 2013

miss melera - Colourizon 08 - DE VERDIEPING 01




Miss Melera heb ik al een tijdje niet meer geluisterd.

Het laatste setje dat ik van haar heb is Familiar Forest 2011 (3 uur). Een festivalsetje. Dit is een radio setje voor Proton Radio. Die zijn meestal niet niet mijn ding. Te saai. Maar naar Melera was ik wel benieuwd.

Colourizon 08 vind ik heel vet. Meteen de intro al. Die melodie heeft iets opbeurends. En is een beetje schattig. 

Leuk hoogtepuntje is de track vanaf 17:12. Een remix van Lake People. Van hun heb ik ook een track op m'n blog staan. Grappig om te zien dat ik nu weer een plaatje van hun tegenkom. Leuke sound hebben die gasten. Horen we hopelijk meer van.

Het setje gaat eigenlijk verder in dezelfde trend. Lekkere tech-house/melodic. Met wat dromerige breaks. Ik wil geen vrolijke tech house zeggen. Dan krijg je misschien Bakermat in je hoofd. En zo vrolijk is het nou ook weer niet. 

Ik ben positief verrast door dit setje. Ik heb hem al gedownload. Hij gaat m'n iPod op. Leuk voor wat beter weer. Of om op te leren.




De track vanaf 17:12 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten